Вибачте за тимчасові незручності! Наразі триває оновлення сайту. Переглянути наші вироби ви можете за посиланням: КАТАЛОГИ

Умови гарантії

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ НАДАННЯ ГАРАНТІЇ

Гарантійне обслуговування виробів меблевої фабрики «UMa» здійснюється відповідно до діючого законодавства України про захист прав споживачів.

Дана гарантія надається виробником як додаток до прав споживача,  встановлених чинним законодавством України. Відповідно до ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, споживач має право обміняти або зробити повернення придбаного товару протягом 14 днів після купівлі, за виконання наступних умов:

  1. Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей та інших пошкоджень.
  2. Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
  3. Збережена цілісність упаковки товару та вся його комплектація.
  4. Збережено ярлики, інструкції та виробничі маркування.
  5. Надається товарний чек, специфікація і/або накладна, квитанція про оплату, що підтверджують факт купівлі товару. Для повернення коштів споживач повинен мати при собі і повернути продавцю: придбаний товар, чек, накладну, договір, бланк замовлення.

Поверненню не підлягають:

  • уцінені товари;
  • зібрані або пошкоджені після покупки товари;
  • матраци (без упаковки, з порушеною упаковкою або вживані);
  • товари, виготовлені або привозились за індивідуальним замовленням.

Виробник гарантує безкоштовне усунення виробничих дефектів, викликаних незадовільною якістю сировини, матеріалів чи порушенням технології виготовлення.

При виявленні будь-яких дефектів у виробі, Покупцю необхідно звернутися до представника Продавця за місцем придбання виробу.

Претензії щодо якості виробу протягом гарантійного строку будуть розглядаються лише при прид’явленні самого виробу з дефектами та паспорта на виробу з необхідними відмітками у гарантійному талоні, що знаходиться в кінці паспорта.

До гарантійних зобов’язань входять ремонт чи заміна (якщо проведення ремонту неможливе) несправних деталей, механізмів і неякісних матеріалів, які мають виробничі дефекти, та пов’язані з гарантійним ремонтом, вантажно-розвантажувальні та монтажні роботи.

Гарантійний ремонт здійснюється у терміни, визначені законодавством. У випадку відсутності на підприємстві необхідних для здійснення ремонту матеріалів, його термін може бути збільшений на строк поставки матеріалів постачальником, при цьому терміни попередньо погоджуються з Покупцем.

При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін продовжується лише на час перебування виробу в ремонті.

УВАГА!

Меблі на гарантійне обслуговування приймаються тільки чистими та належним чином упакованими (гофрокартон та плівка)!

“За вироби, запуск яких здійснювався не в тканині зі складської програми (складська тканина – та, що вказана в кінці каталогу), фабрика UМа відповідальності не несе.

 

УМОВИ ВІДМОВИ У ВИКОНАННІ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ

Увага! Гарантійні зобов’язання не поширюються при умові:

  1. Відсутності гарантійного талона або наявності в гарантійному талоні змін доповнень, зроблених не фірмою-виробником;
  1. Закінчені гарантійного терміну;
  2. Нечітко заповненого гарантійного талона, найменування виробу та моделі, дати продажу;
  1. Наявності пошкоджень, що виникли в результаті стихійних лих (природних явищі) і обставин непереборної сили;
  1. Зберіганні та експлуатації меблів в сирих приміщеннях;
  2. Наявності тріщин, проломів, деформації каркаса, які виникли внаслідок неправильної експлуатації;
  1. Дефектів, що виникли внаслідок неправильного застосування засобів по догляду за меблями;
  1. Наявності теплових, хімічних або механічних пошкоджень;
  2. Розтягування шкіри та тканини в межах природного зносу виробу або вичерпання ресурсу:
  1. Недотриманні правил експлуатації і догляду за меблями, зазначених в паслорті виробу;
  1. Перевищенні нормативних навантажень на механізм трансформації;
  2. Пошкодження виробу, яке викликане навмисними або помилковими діями споживача;
  1. Пошкодження виробу через попадання всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварині т.п;
  1. Пошкодження виробу в результаті внесення змін до його конструкції;
  1. Наявність слідів стороннього втручання у виріб або самостійна заміна деталей, а також виконання ремонту організаціями, підприємствами, приватними особами, не уповноваженими Продавцем або Виробником.
  2. Якщо не виконувались елементарні правила користування та пошкодження настало внаслідок зовнішнього втручання у виріб, хімічного або термічного пошкодження, або товар використовувався не за призначенням.
  3. Коли існують наявні сліди, отримані в результаті удару, падіння або іншого механічного впливу на виріб.

 

ПОРЯДОК ПРИЙОМУ ПРЕТЕНЗІЙ

  1. У разі виникнення гарантійного випадку зателефонуйте за номером телефону (093) 648-10-56, або зверніться за місцем продажу. Коротко і чітко сформулюйте виявлені проблеми та надішліть фото-, відеоматеріали всіх недоліків на пошту claim@ukr.net. Звернення приймаються в робочі дні з 08:00 до 17:00.

Обов’язково вкажіть обставини та умови, за яких було виявлено недолік.

  1. Протягом 3-х робочих днів відповідальна особа має зареєструвати звернення-рекламацію і надасти Вам повну інформацію щодо предмету вашого звернення, варіантів і термінів усунення недоліків.
  2. Усі недоліки мають бути усунені протягом 10 робочих днів з дати реєстрації рекламації, якщо на складі/виробництві наявні необхідних матеріалів, комплектуючих і фурнітури.

 

ТЕРМІНИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Гарантія набирає чинності з дня фактичного отримання
Замовником меблевих виробів або якщо в гарантійному талоні вказано дату продажу — з цієї дати, та діє протягом вказаного нижче терміну.

Термін дії гарантії:

  • для побутового використання — 18 місяців з дня виготовлення;
  • для використання у службових приміщеннях, установах, готелях,
    гуртожитках — 12 місяців з дня виготовлення.

Підйомні механізми — згідно гарантійного терміну постачальника, до 12 місяців.

  1. Гарантія надається за наявності паспорта на виріб із необхідними відмітками та пред’явленні його в місці покупки меблів.
  2. Протягом гарантійного періоду, у разі якщо несправність виникла з вини Виробника та це доведено.
  3. При експлуатації меблів відповідно до правил експлуатації та догляду за ними, зазначених у паспорті виробу.
  4. Термін виконання гарантійного ремонту залежить від наявності необхідних матеріалів у Виробника та узгоджується сторонами додатково. (В середньому — від 5 до 10 днів з дня отримання виробу на ремонт)
  5. Продавець може провести первинний огляд і усунути незначні недоліки самостійно.
  6. У разі, якщо Продавець не може самостійно усунути недоліки, він складає Акт рекламації та зв’язується з представником меблевої фабрики.
  7. На час ремонту на фабриці, Покупець не має права вимагати для використання меблі замість зданих у ремонт.
  8. Фабрика UMA несе відповідальність перед Споживачем лише в разі її провини. Якщо дефект виник унаслідок порушення
    Споживачем правил експлуатації меблів або їх зберігання, що перевищують вимоги ГОСТ 19917 до: 2016 (пошкодження від перевантаження, розриви, забруднення, неналежна експлуатація тощо), фабрика UMA відповідальності не несе.
  9. Меблі з дефектами, що виникли з вини Споживача, можуть бути відновлені фабрикою-виробником за рахунок Замовника.